Рубрика: Առողջագիտություն, Ընդհանուր

Սննդակարգի կանոններ…

Քանի որ չկա այնպիսի մի ուտելիք, որը ամեն ինչ միաժամանակ պարունակի, մենք պետք է բազմանազան սնվենք, չորս հինգ անգամ չորս-հինգ ժամը մեկ: Սնունդը պետք է լինի հավասարակշռված և կախված է՝

  1. Տարիքից
  2. Կլիմայից
  3. Սեռից
  4. Մասնագիտությունից

Սպիտակուցներն օգտագործվում են, որպես կառուցողական նյութ: Ածխաջրերն և ճարպերը՝որպես էներգիայի աղբյուր: Մարդը պետք է ուտի այնքան, որքան ծախսում է: Սննդի էներգետիկ արժեքը չափում ենք կալորիայով: Միջինում հասուն տղամարդիկ օրեկան ծախսում են միջինում 3200-3600կկալ էներգիա, իսկ կանայք 2400-2600կկալ էներգիա:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s