Հարցարանային աշխատանք
- Մի երեկո էլ՝ սովորական ժամին-ժամանակի մակբայ, պատանի երաժիշտը ապարանքի բարձր պատուհանի տակ-տեղի մակբայկանգնած, իզուր աշխատում էր իր դյութական հնչյուններով դուրս կանչել հավերժահարսին:-բարդ ստորադասական
- Պատուհանը փակ էր: -պարզ համառոտ
- Պատանի արտիստը, սակայն, չէր հուսահատվում. Ջութակը-գոյական, որոշյալ առում, եզակի ,պատասխանում է ինչը հարցին մերթ-ձևի մակբայ կանչում էր հրամայաբար-ձևի մակբայ, մերթ խոսում լալագին, մերթ հառաչում-բայ ու լալիս հուսահատորեն: —բարդ համադասական
- Պատուհանը միշտ փակ էր:-պարզ ընդարձակ
- Որ բառում գաղտնավանկ չկա:
բարձր, հավերժահարս, հնչյուն, խնդրել - Հայերենի որ ձայնավորը չկա չորրորդ նախադասության մեջ:-օ
- Բնագրում իզուր բառը որ նշանակությամբ է գործածվել:
անտեղի, անհիմն, ապարդյուն, հանիրավի - Ճիշտ է՞, որ ապարանքը նշանակում է շքեղ տուն, պալատ:
այո, ոչ - Հուսահատվել բառին որը հոմանիշ չէ
հուսալքվել, հուսաբեկվել, տարտամել, վհատվել - Այս բառերից որը երաժշտական գործիք չի նշանակում
քնար, տավիղ, կթղա, ծնծղա - Կազմիր տրված գոյականների հոգնակի թիվը
երաժիշտ-երաժիշտներ, պատանի-պատանիներ, ապարանք-ապարանքներ, պատուհան-պատուհաններ - Բնագրում գործածված բառերից, որի՞ ձևաբանական վերլուծությունն է սխալ
Մի-անորոշ դերանուն, միշտ- ժամանակի մակբայ, էլ- ժամանակի մակբայ, հուսահատորեն-ձևի մակբայ - Ո՞ր ձևն է սխալ
Խոսած, խոսող, խոսա, Մի խոսեք - Ձևաբանորեն վերլուծիր երրորդ նախադասության մեջ ընդգծված բառերը
- Առաջին նախադասության մեջ ընդգծվածները նախադասության ինչ անդամներ են
- Որ նախադասության կազմությունն է սխալ ներկայացված:
Առաջին նախադասությունը պարզ ընդարձակ է, այն բարդ ստորադասական չէ: